När du skickat in din bokningsförfrågan har fastighetsägare och fastighetsförvaltare 24 timmar på sig att antingen acceptera eller avböja din förfrågan. Om de inte gör något av dessa avböjer vi förfrågan automatiskt så du kan skicka en bokningsförfrågan till en annan bostad. 

Om du ännu inte fått ett svar kan du ta följande felsökningssteg medan din förfrågan är obekräftad:
  1. Bekräfta att du fick en e-postbekräftelse om din förfrågan från oss. På det sättet kan du försäkra dig om att din förfrågan skickades till fastighetsägaren eller fastighetsförvaltaren.
  2. Se till att du inte har ett svar från fastighetsägaren eller fastighetsförvaltaren i din skräppostmapp.
  3. Justera inställningarna för dina e-postfilter så att meddelanden från ”@messages.homeaway.com” är tillåtna.
Du kan även ta tillbaka din obekräftade bokningsförfrågan när som helst innan den antingen accepteras eller avböjs. Logga in på ditt konto och klicka på Mina resor för att ta tillbaka din obekräftade bokningsförfrågan eller se din bokningsstatus.