Semesterbostadens ägare och fastighetsförvaltare vill veta vad du tyckte om din vistelse. Om du inte redan har gjort det kan du kontakta ägaren eller fastighetsförvaltaren för att berätta om din upplevelse och dina funderingar.

För att lämna ett klagomål gör du följande:
  1. Klicka på Kontakta oss längst ned på denna sida. 
  2. Klicka dig vidare för att lämna ett klagomål om bostaden
  3. Klicka på Mejla oss och ange följande uppgifter:
    • Namn, telefonnummer och e-postadress
    • Bostadsnumret som anges på sidan som du bokade på
    • En kort beskrivning av situationen och vad du önskar ska ske nu
Klagomål om bostäder skickas vidare till bostadens ägare eller fastighetsförvaltare, som ombes kontakta dig så snabbt som möjligt för att bemöta ditt klagomål.

Vi medlar inte i några konflikter men tar klagomål på stort allvar. Alla klagomål om bostäder sparas och vi uppmanar fastighetsägare och fastighetsförvaltare att bemöta klagomål i tid. Lämpliga åtgärder kan vidtas för bostäder som har fått flera klagomål.