Medan du samarbetar med HomeAway kommer du att få två sorters e-postmeddelanden av oss.

Praktisk e-post innefattar information om resenärers bokningsförfrågningar och bekräftelser, förlängning av abonnemang, kvitton, månadsrapporter och annan kommunikation om hur du använder vår webbsida. Det går inte att stänga av dessa meddelanden eftersom de är grundläggande i vår affärsrelation.

Marknadsföring via e-post innefattar kampanjmöjligheter och liknande erbjudanden. Du kan ändra dina e-postinställningar och behöver inte ta emot marknadsföring genom e-post. Vi rekommenderar dock att du fortsätter att ha funktionen aktiverad, så att du inte går miste om erbjudanden.

Här kommer några tips för att du ska få information från HomeAway vid rätt tillfälle:
  • Logga regelbundet in på ditt fastighetsägarkonto för att läsa meddelanden eller få tillgång till annat innehåll.
  • Se till att e-post från HomeAway inte hamnar i din skräppost. Dina månadsrapporter och andra viktiga uppdateringar kommer att skickas till den e-postadress du angivit. E-post skickas från avsändaren HomeAway@elq.homeaway.com.

Vill du inte längre ta emot marknadsföring via e-post ska du besöka http://mailaway.homeaway.com/PreferenceCenter eller följa instruktionerna längst ner i e-postmeddelandet.

Om du vill ta emot marknadsföring via e-post ska du besöka http://mailaway.homeaway.com/PreferenceCenter eller kontakta kundtjänst och ange den e-postadress du vill att vi ska skicka meddelanden till. Vi kommer att utföra din förfrågan inom två arbetsdagar.

Om du inte får e-postkommunikation och månadsrapporter från HomeAway ska du kontakta kundtjänst.