Vad gör jag om jag inte får något svar på min förfrågan?

Om du 48 timmar efter att du gjort en förfrågan om ett semesterboende fortfarande inte fått något svar, är det bäst att du hör dig för med ytterligare boenden.

Det kan vara frustrerande att göra en förfrågan om ett boende och inte genast få den besvarad.  Vi uppmanar fastighetsägare och fastighetsförvaltare att besvara bokningsförfrågningar inom 24-48 timmar med ett positivt eller negativt besked. Det finns en möjlighet att fastighetsägaren / förvaltaren tillfälligt saknar tillgång till e-post eller telefonmeddelanden och helt enkelt inte kan svara.

Felsökning

För att dubbelkontrollera att din förfrågan har skickats till fastighetsägaren/förvaltaren, se efter om du har fått en bekräftelse från oss via din e-post.

Svar från fastighetsägare/förvaltare kan fastna i ditt skräppostfilter. Se efter i skräppostmappen och justera om nödvändigt dina inställningar för att framtida svar på förfrågningar ska sorteras till inkorgen.