Hur hanterar jag lösenord för fastighetsägarkonto?

Återställ ditt lösenord
  1. Klicka på Logga in högst upp till höger.
  2. Välj alternativet för fastighetsägarinloggning i rullgardinsmenyn.
  3. Klicka på Glömt lösenord?
  4. Ange den e-postadress som kopplats till ditt konto och klicka på Fortsätt.
  5. Kontrollera din inkorg för att se om du fått e-post från noreply@homeaway.com, som innehåller en länk för återställning av lösenord. 
  6. Klicka på länken i e-postmeddelandet.
  7. Ange ett nytt lösenord och upprepa det för att bekräfta ditt lösenord. 
  8. Klicka på Spara ändringar
 
Återställningslänken fungerar upp till 24 timmar. Om mer än 24 timmar har gått sedan du fick e-postmeddelandet och du inte har klickat på länken ännu, ska du följa instruktionerna ovan för att skicka ett nytt e-postmeddelande för återställning av ditt lösenord. Vi rekommenderar att du i det här fallet rensar cache och cookies innan du skickar ett nytt e-postmeddelande för återställning av lösenord.

Den e-postadress du anger måste matcha e-postadressen för ditt HomeAway-konto för att du ska få ett e-postmeddelande med återställningslänk. Om du inte får e-post för återställning av lösenord kan du försöka med att ange en annan e-postadress. Kontrollera även din skräppostmapp om du inte har fått e-postmeddelandet efter 15 minuter.

Krav för lösenord
  • Måste innehålla siffror och bokstäver
  • Måste bestå av 7-12 tecken
  • Får inte innehålla vanliga termer, såsom "lösenord", "hund" eller "homeaway"
  • Får inte innehålla serier av siffror eller bokstäver, som "1234", "1111", "abcd" eller "aaa"